خدمات پس از فروش
- خانه
- خدمات پس از فروش
ضمانتنامه شرکت در مناقصه یا مزایده:
شرکتها، سازمانها و موسسات دولتی معمولاً برای خرید یا فروش اموال خود از طریق مناقصه و مزایده و برای اجرای پروژهای خود یا تامین خدمات مورد نیاز خود از طریق مناقصه عمل می نمایند. اشخاص شرکت کننده در مناقصه و یا مزایده بایستی همراه با پیشنهاد خود ضمانت نامه ای به کار فرما تسلیم نمایند تا در صورت عدم انجام تعهد به نفع کار فرما ضبط گردد.
ضمانتنامه حسن انجام تعهد:
این نوع ضمانتنامه برای تضمین انجام به موقع تعهدات مضمون عنه ( ضمانت خواه) در مقابل مضمون له (ذینفع) صادر میگردد. (متداولترین این نوع ضمانتنامهها تضمین حسن انجام تعهدات ناشی از امضاء پیمان است.)
ضمانت نامه پیش پرداخت:
برای شروع عملیات موضوع پیمان، جهت تجهیز کارگاه و یا تکمیل تجهیزات معمولاً کارفرما درصدی از مبلغ قرارداد را به پیمانکار تحت عنوان پیش پرداخت در مقابل اخذ ضمانت نامهای تحت همین عنوان پرداخت مینماید و این ضمانت نامه به موازات پیشرفت کار و تهیه صورت وضعیت مرتباً از سوی کارفرما کاهش مییابد.
مشتری گرامی ضمن تشکر از حسن انتخاب شما ، خواهشمند است شرایط گارانتی را به دقت مطالعه نمایید .
موارد ابطال گارانتی :
مخدوش نمودن کارت گارانتی
عدم تطابق مشخصات کالا با کارت گارانتی
صدمات ناشی از استفاده در شرایط غیر متعارف و غیر استاندارد یا حوادث غیر مترقبه و صدمات فیزیکی و عیوب فنی ایجاد شده در اثر ضربه ، آتش سوزی، ورود مایعات و سیالات به داخل دستگاه ، نوسانات برق ، مواد شیمیایی و استفاده غلط ازدستگاه
تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای متفرقه ، آسیب دیدگی پورت های ورودی((USB و وجود آثار تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز
هرگونه ایراد ناشی از بکارگیری نرم افزارهای مختلف و آلودگی به ویروس و روت شدن که موجب اختلال در کارکرد دستگاه می باشد
گارانتی تعمیر یا تعویض LED یا LCD با توجه به شرایط استاندارد بوده و وجود 1 تا 3 پیکسل سوخته جزء تعهدات گارانتی نمی باشد
با استناد به مفاد ماده 4 و اختيارات ماده 12 قانون حمايت از حقوق مصرف كنندگان مصوب 1388/07/15 مجلس شوراي اسـلامي، هيـات وزيران ضوابط اجرايي اين قانون در بخش خدمات فروش و پس از فروش اين بخش را به منظور مشخص نمودن تعهدات و وظايف توليد كنندگان و وارد كنندگان، واسطه هاي فروش، واسطه هاي خدمات پس از فروش و نمايندگي هاي خدماتي مجاز آنها در راستاي رعايت حقوق مصرف كنندگان به شرح زير تصويب نمود:
اهداف مورد نظر در تهيه اين ضوابط به شرح زير است:
الف) تعيين حداقل شرايط كمي و كيفي خدمات فروش و پس از فروش ارائه شده از سوي عرضه كننـدگان كـالا و خـدمات مربـوط و مسـئوليت نمايندگي هاي مجاز آنها.
ب) الزام توليد كنندگان و واردكنندگان اقلام يادشده و نمايندگي هاي مجاز آنها به رعايت بهبود كيفيت محصولات و بهبود پاسخگويي به نيازها و انتظارات مصرف كنندگان و رعايت حقوق آنان.
ج) ايجاد فضاي رقابتي در بين عرضه كنندگان كالا و خدمات مذكور در تامين نيازمندي هاي مصرف كنندگان.
فصل اول- تعاريف، دامنه كاربرد، مسئوليت هاي عرضه كنندگان
به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از صاحبان خودرو پژو ۲۰۶ از شرایط لغو گارانتی خودرو خود اعتراض داشت. این فرد به دلیل اینکه دنده یک و ۲ خودروی او به خوبی کار نمیکرد به نمایندگی ایران خودرو مراجعه و بعد از اینکه کارشناس، خودرو را بررسی کرد به دلیل استفاده از کف پوش در خودرو، به صاحب خودرو گفته است که گارانتی لغو شده است. این اتفاق ممکن است برای افرادی زیادی رخ دهد و دلیل آن هم عدم آشنایی از قوانین است.
واژه گارانتی به مجموعه تعهداتی گفته میشود که سازنده در قبال وقوع هرگونه ایراد ناشی از کیفیت نامطلوب قطعات، تجهیزات یا فرآیند نامناسب ساخت محصول خود، تحت شرایط و زمانی خاص، برای رفع ایراد از طریق تعمیر یا تعویض قطعات بر عهده میگیرد، در این حالت هزینههای تحمیل شده بر عهده تولیدکننده محصول است.
مراکز خدمات پس از فروش
صنایع سبز بوتیا
- شماره تماس: 03432561232
- آدرس: شرف آباد- قائم 7